Je bent goed in wat je doet. Je verstaat je vak. Je hebt er plezier in. Maar aan het einde van de dag heb je hard gewerkt en niet het gevoel dat je iets hebt bereikt. Een groot deel van de dag ben je bezig met zoeken naar documenten, binnenkomende mailtjes en ad hoc klusjes. Het belangrijke werk blijft liggen. Je bent het overzicht kwijt…
Individuele coaching
Ik help je bij het effectief en efficiënt organiseren van je werk. Op een leuke manier. Geen droge kost, maar samen aan de slag. Met waar jij echt mee zit. Zodat jij na onze afspraken meer tijd en overzicht hebt en weer met plezier kan werken.
Ik kan het je leren!
Samen bekijken we je planning, projecten, werkzaamheden en de prioriteiten. We kijken hoe je je focus kan behouden, taken kan begrenzen en beoordelen of je actielijst haalbaar is. Of we trainen je mailvaardigheden, werken stapels papier weg en organiseren een prettige werkplek. Ik help je op weg en leer je hoe je dit in het vervolg zelf kan doen. Door effectief en efficiënt te werken keert de rust terug in je hoofd. En heb je weer tijd en aandacht voor je werk.
E-mail coaching
Je hebt een overvolle mailbox… Je krijgt belangrijke berichten niet snel boven water en bent het overzicht kwijt. Je laat je leiden door je inbox. Dit kost je veel tijd en energie en houd je af van de belangrijke projecten.
Ik kan het je leren!
Ik help je met het wegwerken van je achterstallige mails en geef je tips om de juiste functies van de mail te gebruiken. Ik leer je een goede mappenstructuur op te bouwen, mails op het juiste moment te beantwoorden, vindbaar te archiveren én het aantal mails te beperken. Ik laat je zien hoe je het overzicht houdt op taken die voortvloeien uit je mails en hoe je ze inplant in je agenda. Met een opgeruimde inbox en een overzichtelijke structuur kan jij weer aan de slag met projecten die er echt toe doen.
Plannen & Agenderen
Je weet best wat je moet doen. Maar komt vaak tijd te kort. Aan het einde van de dag lijkt je to-do lijst langer in plaats van korter. Terwijl je toch heel hard hebt gewerkt. Heb je moeite met plannen? Ben je de grip op je agenda kwijt? Verlies je de controle over je takenlijst?
Ik kan het je leren!
Ik help je weer overzicht te krijgen. We bekijken wat écht belangrijk is en stellen samen prioriteiten. Ik help je een tijdinschatting te maken zodat we je agenda goed in kunnen plannen. Dan kom je daadwerkelijk aan deze taken toe. We zorgen dat er ook nog ruimte is voor ad hoc werkzaamheden. Zo kun je je focus behouden en met meer tijd en energie lekker aan de slag.
Werkplek ordenen
Je kunt er niet meer omheen: Het Nieuwe Werken. Van vaste werkplekken, naar flexibele werkplekken, kantoortuinen en een Clean Desk Policy. Van vaste computers naar laptops en tablets. Van grote kasten en archieven, naar kleine lockers. Van stapels papier, naar een digitale werkomgeving…
Ik kan het je leren!
Samen richten we je werkplek zó in dat je opgeruimd en goed georganiseerd aan de slag kunt. We verwerken papieren en documenten. Bekijken wat bewaard moet blijven, wat weg kan of waar actie nodig is. Samen beslissen we wat de beste methode is om alles (digitaal) te bewaren. Én terug te vinden. We zetten een goede basisstructuur op en zorgen ervoor dat je van je ‘uitpuilende’ bureau, kast of computer afkomt. Zo voel je je weer op je gemak in een veranderende omgeving.
Budgetcoach Zzp’ers
Je bent liever met andere dingen bezig dan met geldzaken. Maar om overzicht te krijgen en te behouden moet er wat gebeuren. Als (startende) Zzp’er moet je je persoonlijke en zakelijke financiën scheiden.
Ik kan het je leren!
We brengen je zakelijke administratie op orde. We bekijken je zakelijke en persoonlijke kosten. En we scheiden je bankrekeningen. Samen bekijken we wat je zakelijk moet verdienen om privé rond te komen. We bekijken hoe je er financieel voor staat. Zijn er schulden? Dan maken we samen een plan om deze af te lossen. Zo krijg jij de grip op je financiën terug.