Wat kost het

We starten met een kennismakingsgesprek. Als je kiest voor een opruimtraject is dit gesprek bij jou thuis. Want dan kan ik gelijk zien hoe het eruit ziet. Bij het op orde brengen van je administratie of een budgetcoaching traject is het ook mogelijk telefonisch kennis te maken. We bespreken jouw doel. Ik maak een voorstel hoe we het kunnen aanpakken.

Afspraak

€ 69,50

per uur - vrij van BTW

Afspraak

Een werkafspraak duurt meestal 3 uur. Uit ervaring blijkt dat dit een mooie tijd is om energiek en geconcentreerd aan de slag te zijn. In sommige gevallen kiezen we bewust voor langere afspraken. Omdat er bijvoorbeeld een grotere klus geklaard moet worden. Of er een deadline aan de klus gekoppeld is. Zoals een verbouwing of verhuizing. Of omdat je gewoon sneller klaar wilt zijn! Je krijgt:

  •  Een kennismakingsgesprek
  •  Coaching aan huis
  •  Tips om het zo te houden

Spreken we minimaal 3 keer af? Dan krijg je ook:

  • Coaching op afstand tussen de afspraken
  • 1 maand coaching op afstand na de laatste afspraak
Budgetcoaching

€ 69,50

per uur - vrij van BTW

Budgetcoaching

Een budgetcoaching traject duurt meestal 3 afspraken van 3 uur. Afhankelijk van hoe je administratie erbij staat komt er nog een vierde afspraak bij. Na de derde ontmoeting overleggen we samen of deze afspraak nodig is. Je krijgt:

  • Een kennismakingsgesprek
  • Coaching aan huis
  • Coaching op afstand tussen de afspraken
  • 1 maand coaching op afstand na de laatste afspraak
Verhuizen

€ 69,50

per uur - vrij van BTW
Nacalculatie

Verhuizen

Een nieuw huis betekent een nieuwe start. Die maak je met spullen waar je blij van wordt. Ik help je graag met je verhuizing.

Verhuisbegeleiding is op nacalculatie van uren. Tijdens het kennismakingsgesprek bespreken we waar je mijn hulp bij wilt gebruiken. Je kan kiezen uit hulp bij:

  • Je woning op orde brengen voor de verkoop
  • Plannen en organiseren van de verhuizing
  • Efficiënt inpakken
  • Contact onderhouden met een verhuisbedrijf
  • Uitpakken en inrichten

Hoe lang duurt een traject?

Hoe lang een organizing traject duurt, hangt af van je situatie:

  • Wil je één kast op orde krijgen of moet de hele woning aangepakt worden?
  • Kan je snel beslissingen nemen of vind je het lastig om spullen weg te doen?
  • Wil je je administratie bijwerken of moet deze opnieuw opgezet worden?
  • Heb je helemaal géén planning of wil je alleen leren je tijd beter in te delen?

Samen beslissen we waarmee we beginnen. We gaan aan de slag met jouw doelen. Daarnaast focussen we op het leren organiseren. En op een methode die bij jou past om het zo te houden. We pakken de klus samen aan en ik geef je tips en trucs zodat je het voortaan zelf kan doen.

Opruimen
Opruimen

Wat levert het op

Starten met een organizing traject heeft veel voordelen:

  • Rust in huis en hoofd doordat je keuzes maakt over wat je wilt houden.
  • Tijdswinst doordat spullen een vaste plek hebben. Je weet waar je het moet laten en terug kan vinden.
  • Overzicht in je huis, administratie, financiën of agenda.
  • Je leert zelfstandig beslissingen te nemen en keuzes te maken.
  • Je gaat voortaan aan de slag met een opruimmethode die bij je past.
  • Je krijgt een duidelijk systeem in je administratie of financiën.

Kleine letters

  • Reiskosten > 20 km vanaf Utrecht: € 0,25 per km
  • Reistijd > 30 minuten: uurtarief
  • Parkeerkosten: niet inbegrepen
  • Kennismakingsgesprek > €25,- inclusief reiskosten en reistijd. Als hier een afspraak uit voortvloeit vervallen deze kosten

Krijg je van Ilse

  • Kleine organizing materialen
  • Reiskosten tot 20 km enkele reis vanaf Utrecht
  • Kennismakingsgesprek als we daadwerkelijk aan de slag gaan

Vergoedingen

Afhankelijk van jouw situatie kunnen sommige kosten voor coaching en opruimen vergoed worden.

Werkgever
Veel werkgevers investeren in de ontwikkeling van hun werknemers. Een coachingstraject kan vaak worden betaald uit een (persoonlijk) opleidingsbudget. Of kan onderdeel zijn van een re-integratietraject. Bespreek de mogelijkheden met je werkgever.