Maar weinig mensen lopen warm voor het doen van hun administratie. Deze klus stellen we vaak uit. Het komt nog wel…Totdat je écht door de bomen het bos niet meer ziet. De moed zakt je in de schoenen. En dan is het helemáál niet meer aantrekkelijk om eraan te beginnen!
Administratie doen met een systeem
Een Professional Organizer of Opruimcoach biedt uitkomst. In een aantal stappen scheppen we orde in je papieren of digitale chaos. Samen zorgen we voor een eenvoudig, overzichtelijk en werkend systeem.
We beginnen bij de basis. Zorgen voor een goede werkplek, waar het prettig werken is en je al je kantoorspullen bij de hand hebt. Zodat je niet van hot naar her rent en afgeleid wordt.
We starten met je achterstallige administratie. We hoeven niet jaren terug in de tijd te gaan. Dat is meestal niet nodig. We behandelen eerst het papierwerk dat NU van belang is. Wil je ook de vorige jaren aanpakken? Dan komt dat als je eraan toe bent en het recente papierwerk op orde is.
Papieren administratie
Ik help je bij het opzetten van een werkarchief. Dat makkelijk bij te houden is. Dit kost je slechts 2 minuten per dag als je dit consequent doet.
Samen leggen we een bewaararchief aan. Ik geef je tips en trucs hoe je dit aan kan pakken. We doen het samen, zodat jij alles terug kan vinden als ik weg ben. Met een half uur aan investering per week houd jij je bewaararchief op orde en heb je het overzicht terug. Heb je het onder de knie? Dan kost het je nog maar drie kwartier per maand om je bewaararchief up-to-date te houden. Als je hiernaast nog één dagdeel per jaar besteed aan de finishing touch van je bewaararchief ben je altijd bij. Jij komt niet meer voor verrassingen te staan!
Digitale administratie
Is je papieren administratie op orde? Dan starten we, als je dat wilt, met het digitale deel op je laptop of in je mail. De manier van aanpakken is zo goed als hetzelfde…Je totale administratie wordt één geheel. Jij weet precies waar je wat moet zoeken. Je hebt het overzicht weer!
Het is niet moeilijk, het is een kwestie van het belang ervan inzien. Geef het prioriteit. Investeer in een goede administratie. Zodat je je hier geen zorgen meer over hoeft te maken. En weer tijd hebt voor de leuke dingen!
Hulp bij je administratie?
Ik help je thuis als je weer een overzichtelijke administratie wilt. Je hoeft niet meer te zoeken naar papieren en documenten. Je weet waar je moeten kijken als je iets nodig hebt.
Heeft er een verandering plaatsgevonden zoals een scheiding, verhuizing of het krijgen van een kind? Dan kan ik je helpen weer overzicht te krijgen in je nieuwe administratie. De financiën nemen we dan ook onder de loep.
Wil je meer weten? Of wil je samen aan de slag? Neem dan gerust contact met mij op voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek. Je kan me bellen of appen op 06 – 424 77 848, mailen naar info@ilseorganized.nl of het contactformulier invullen op de website.
Ja, dit wil ik!