Heb je geen grip meer op je huishouden, spullen, administratie, financiën, mail of agenda? Tijd om met mij aan de slag te gaan! Samen maken we de basis op orde. En ik leer je hoe je het zo houdt. We beginnen bij wat jou het meeste energie kost. Zodat je snel met meer energie aan de slag kunt!
Ilse helpt opruimen
Je huis vult zich langzaam met spullen. Kasten lijken kleiner. Lades puilen uit. Spullen en papieren stapelen zich op. Het is lastig om alles een goede plek te geven én terug te vinden. Hoog tijd om schoon schip te maken! Jij bepaalt wat weg mag en wat niet. Ik help je met het maken van deze – vaak lastige – keuzes.
We zoeken spullen uit en delen ruimtes optimaal in
We geven alles een vaste, vanzelfsprekende plek. Vaak begint orde met het creëren van fysieke ruimte. Zo krijg je weer rust en overzicht. En kan je op een fijne manier zelf verder.
Ik begeleid ook bij een ‘life changing event’
Zoals een verhuizing, een overlijden, een kind dat uit huis gaat of juist bij gezinsuitbreiding. Je krijgt het overzicht terug. En energie om weer leuke dingen te doen.

Ilse helpt met administratie
Is de administratie niet je favoriete klus? Belandt alle post op één grote stapel? Ben je het overzicht kwijt en wil je de regie terug in handen? Ik help je orde scheppen in de chaos!
We zorgen samen voor een eenvoudig, overzichtelijk en werkend systeem
Waarin je alles makkelijk kwijt kunt en terugvindt. Samen werken we aan het afhandelen van achterstallige administratie. En zetten je inkomsten en uitgaven op een rij. Staat de administratie weer op poten? Dan kost het je nog maar een half uur per week om dit zelf bij te houden.
We maken je digitale administratie overzichtelijk
Weet je niet waar je moet beginnen om overzicht te krijgen op je laptop of in je mail? Dan help ik je hier graag structuur in aan te brengen. Zodat je digitale administratie weer overzichtelijk is én blijft.

Ilse helpt met geldzaken
Ben jij liever met andere dingen bezig dan met geldzaken? Maar wil je nu toch eens leren om verantwoord met je financiën om te gaan? Dan help ik je met budget coaching!
Samen bekijken we je inkomsten en uitgaven
We maken een maand- en jaaroverzicht. Ik help je je uitgaven te plannen en te verminderen. Ook voor de lange termijn. Zijn er schulden? Dan maken we samen een plan om deze af te lossen. Zo krijg jij de grip op je financiën terug.
Ik bied ook hulp na een ‘life changing event’
Zoals een scheiding, overlijden, het krijgen van een kind of een verhuizing. Je budget kan hierdoor wijzigen waardoor je aanpassingen in je uitgaven moet doen. Ik help je de balans tussen je inkomsten en uitgaven weer terug te vinden.

Ilse helpt plannen & agenderen
Ben je de regie kwijt over je eigen agenda? Samen brengen we je activiteiten in beeld, zodat duidelijk wordt hoe jij je tijd indeelt. En handelen projecten en klussen af. We stellen prioriteiten en maken een realistische planning. Je leert kiezen en begrenzen. Ik help je bij het effectief en efficiënt om leren gaan met je agenda. Zodat je het overzicht weer hebt en meer tijd over houdt om te ontspannen.
Ja, dit wil ik!
Ilse helpt met huishouden
Als je je huishouden niet goed organiseert, kost het je meer tijd dan nodig is. Ook al woon je met meerdere mensen in huis, het gevoel bekruipt je dat je er alleen voor staat.
Samen kijken we goed naar je huishouden…
We brengen de basis op orde: weg met die achterstallige klussen! En we brengen structuur aan in de dagelijkse huishoudelijke taken. Wat moet er echt gebeuren. Wanneer moet het gebeuren. En wie doet het. Zo heb jij het overzicht weer terug! Ik laat je achter met een fris, opgeruimd en comfortabel huis. En met een plan om het zo te houden.
