Handleiding: Zet een digitale administratie op in 5 stappen

Handleiding: Zet een digitale administratie op in 5 stappen
oktober 26, 2020 admin
digitale administratie

We zitten in het tijdperk dat er steeds meer gedigitaliseerd wordt. De administratie komt vaker via de digitale weg binnen. Het vervangt veel van de post die we in de brievenbus binnen kregen. Dit heeft zowel voordelen als nadelen.

Voordelen Digitale administratie

Het voordeel is dat het minder ruimte in je huis inneemt doordat je geen mappen of ordners meer aan hoeft te leggen. Daarnaast kan je met zoektermen makkelijk terugzoeken in je mail of in de mappen op je computer.

Nadelen Digitale administratie

Maar voor veel mensen maakt dit het bijhouden van de administratie nog lastiger. Je krijgt geen fysieke post meer in handen, dus ook minder reminders dat je er iets mee moet doen. Ook het feit dat de administratie op 2 manieren binnen komt, zorgt ervoor dat mensen het overzicht kwijt raken.

Handleiding

Ik heb een handleiding gemaakt om een Digitale Administratie op te zetten. Het kost misschien even wat werk, maar daarna is het alleen nog een kwestie van bijhouden!

0 Reacties

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*